FAQ
Veelgestelde vragen (FAQ)
Bestellen en Betalen:
Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij CroSzn?
Je kunt gemakkelijk een bestelling plaatsen door de gewenste items toe te voegen aan je winkelwagen en vervolgens het bestelproces te voltooien op onze website.
Welke betaalmethoden accepteert CroSzn?
Voorlopig nog maar enkel PayPal voor een veilige en eenvoudige transactie. Later zullen andere betaalmogelijkheden toegevoegd worden (waaronder vermoedelijk Bancontact, Visa, Mastercard en bankoverschrijving).
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren na het plaatsen?
Helaas kunnen bestellingen niet worden gewijzigd of geannuleerd nadat ze zijn geplaatst vanwege ons snelle verwerkingsproces. Zorg ervoor dat je je bestelling zorgvuldig controleert voordat je deze plaatst.
Verzending en Levering:
Wat zijn de verzendopties bij CroSzn?
We bieden standaard verzending aan voor alle bestellingen binnen België en dit via Bpost, aan de gangbare prijzen van Bpost. Versnelde verzendopties zijn beschikbaar tegen een extra vergoeding.
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
We streven ernaar om bestellingen binnen 2-3 werkdagen te verwerken. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met trackinginformatie.
Verzenden jullie internationaal?
Op dit moment verzenden we alleen binnen België. We werken eraan om internationale verzendingen in de toekomst mogelijk te maken.
Retourneren en Klantenservice:
Wat is jullie retourbeleid?
We accepteren retourzendingen binnen 30 dagen na ontvangst van je bestelling (de mail van de melding moet binnen de 30 dagen ontvangen zijn, de verzenddatum geldt als bewijs), op voorwaarde dat de items ongebruikt en in de originele verpakking zijn. Neem contact op met onze klantenservice voor instructies.
Hoe kan ik contact opnemen met de klantenservice van CroSzn?
Voor vragen of ondersteuning kun je contact met ons opnemen via info@croszn.be of vul het contactformulier in op onze website. We streven ernaar om binnen 24 uur te reageren.
Over CroSzn:
Waar kan ik meer informatie vinden over CroSzn en jullie producten?
Bezoek deze website voor meer details over ons merk, onze missie en ons assortiment streetwear en accessoires.
Biedt CroSzn cadeaubonnen aan?
Ja, we bieden digitale cadeaubonnen aan die kunnen worden gebruikt voor aankopen op onze webshop. Ze zijn perfect voor elke gelegenheid!
Wanneer komen er nieuwe drops online?
We werken met gelimiteerde drops die op vooraf aangekondigde momenten online komen. Volg ons op Instagram en Facebook of schrijf je in voor onze nieuwsbrief om als eerste op de hoogte te zijn van de releasedata – want op = op. We streven er naar om in 2026 minimaal 3 drops uit te voeren. De eerste zal begin januari zijn: volg onze socials zeker om niets te missen van deze eerste drop!
Wat is het verschil tussen de drops en de Core Collection?
Onze drops zijn tijdelijke, exclusieve releases met unieke designs die maar één keer uitkomen. De Core Collection bestaat uit tijdloze essentials met de typische CroSzn-look die langer beschikbaar blijven in onze shop. Denk aan must-have basics die altijd on point zijn. Deze zullen na de eerste drop met mondjesmaat worden toegevoegd aan de webshop.